torsdag, augusti 30, 2007

Nyhippad

Som en blixt från en klar himmel slog de ned på mig igår - möhippekompisarna!

Det spelade liksom ingen roll att de styrde ut mig i töntig orienteraroutfit eftersom de hade lyckats pricka in allt sånt jag länge velat göra: Bågskytte (jag var definitivt sämst - men hade nog absolut roligast), sminkning med lösögonfransar och kastmärke (har aldrig ens vågat försöka själv) och magdans (jag är ungefär lika böjlig och rytmisk som en bokhylla - men nyfiken. Och jag tror faktiskt att min rygg mådde bra av dansen!). Sedan härlig orientalisk buffé och en målande kavalkad av "män jag mött" ... Med ens framstod jag som en riktig mansslukerska och det var ju lite uppiggande.

Så roligt jag hade - tack alla snälla, smarta, snygga, roliga och coola kompisar!

Jag är numera även känd från TV. Imorse kl 08.50 stod jag i Ulriksdals Slotts orangeri och uttalade mig om brudbuketter. Det hade jag aldrig trott - att mina två minuter i rampljuset skulle handla om just ... brudbuketter :-)

5 kommentarer:

Yogamamma sa...

o du...inslaget går att se på webben. Så nu kommer du att vara känd länge.
Vi ses på lördag. Ska bli SÅ kul.
Kram

Anonym sa...

JAAA jag såg dig minsann! Vad cool du var. Det hade jag garanterat inte varit. Och vad ROLIGT det var igår. Längtar till lördag!

Saltistjejen sa...

Å Skoj!!!

Jag såg inslaget! Suveränt att kunna kolla webb-TV när man inte bor i Sverige!

Stort Lycka Till på lördag! Det kommer bli en HÄRLIG dag jag lovar!! :)

Unknown sa...

Kul med möhippa! Måste kolla inslaget, blev ju riktigt nyfiken nu.

Och grattis i förskott. När gifter ni er?

Anonym sa...

Tufft att du vågade säga att brudbukett inte var så viktigt, när programmet handlar om brudbuketter......