onsdag, april 04, 2007

Mitt liv i punktform

  • Jag har klippt av mig håret och är nu förvillande lik kom-och-skriv-mig-det-på-näsan-Hedvig i ”Från A till Ö” (dock utan lugg). Är SÅDÄR nöjd.
  • Jag har fortfarande, oroväckande och knäckande nog, ont i ryggen på nätterna och sover följaktligen som en kratta.
  • Jag har världens gladaste bebis – som nu även glatt äter grönsaksmos och tittar på omvärlden från sin nya sittinsats i vagnen.
  • Vi har köpt en videokamera för att kunna dokumentera Livias liv. Och Virvelvindens virvlar.
  • Vi har ångest för att vi ännu inte fått ordning i vår latent magnifika våning. Inga tavlor, inga blommor, inga mattor. Hur länge kan man gömma sig bakom ursäkten att vi ”nyss” fått en bebis?
  • Jag är just nu sur för att kanal 5 inte sänder Jay Lenos show i repris på morgnarna. Hur kan jag straffa dem? Mer makt till tittarna/konsumenterna!

1 kommentar:

Yogamamma sa...

Aha, då måste vi ses snart, så att jag får spana in nya frillan. Är övertygad om att du är en kalaspingla i den :)