torsdag, juni 12, 2008

Ett eget litet kyffe?

Igår målade jag en tavla. Sen var jag så nöjd med mig själv att jag tänkte att jag ska måla massor av tavlor. Och eftersom det blir lite kladdigt när man målar så tänkte jag att jag inte ska måla hemma utan ha en ATELJÉ. I mitt huvud var det ett slitet krypin under takåsarna på Söder med utsikt över någon romantisk kyrkogård. I morgon ska jag gå och titta på en lokal jag hittade på Blocket. Dela med två andra tjejer. Funkis. Butikslokal. Norr om stan. Magkänslan är bra - få se hur den stämmer ...

3 kommentarer:

Yogamamma sa...

men åh, lägg av, gud vad härligt. Ser fram emot att sitta där, i ditt kyffe och dricka vin nån gång framöver. Kram!

Peace in mind sa...

Låter kalas, men akta´rej för söööder. Norr om stan låter bättre, mindre pretto!

Borsökna Östergård sa...

Men akta´rej vad det är nyttigt att vidga vyerna lite ...söder har min röst.