tisdag, februari 06, 2007

Special price for you, and you, and you …!

För sex år sedan råkade jag ärva en blå skinnsoffa. Den har stått i en lägenhet som nu ska tömmas – jag måste således bli av med den. Den är av jättebra kvalitet och i hur bra skick som helst. Men den är blå. Väldigt blå. Om den skulle annonseras ut skulle det låta ungefär såhär:

”Soffa, design by Gargamel, säljes till fyndpris mot avhämtning. Annorlunda stilmöbel. Mycket exklusiv – 200 smurfer har fått sätta livet till!”

Så om ni känner någon som gillar väldigt blått väldigt,väldigt mycket och behöver en soffa – be dem kontakta mig och ange kampanjkoden: SMURFSOFFA så kan dom få den till ett väldigt attraktivt pris (närapå ingenting).

(Och ja, jag har en annons på Blocket!)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag som redan har en blå soffa - på riktigt! Fast inte i skinn då... men du, jag hittar den inte på blocket. Jag har sökt på allt: soffa/skinnsoffa/blå/anna/död/smurf

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

http://www.blocket.se/vi/10771549.htm?ca=11_s

Fast det priset är ju utan KAMPANJKODEN! :-)

Yogamamma sa...

Shit, den är verkligen blå! O dessvärre känner jag ingen som behöver en blå soffa.

Camillas lockar sa...

Moahahaha! Smurfsoffan är ju en stilikon och du kan säkert få en hacka för den. Gäller "bara" att marknadsföra bra :-)

A L V A S - P A P P A ! sa...

jag hade köpt den om jag fick bestämma men det får jag ju inte...

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

För alla soffintressenter i den KILOMETERlånga kön kan jag nu meddela att soffan är borta. Myrorna förbarmade sig. Hejdå smurfsoffan.