fredag, maj 11, 2007

En bra dag

Jippie - nu är jag förkyld också! Till råga på allt. Men idag spelar det ingen roll. För idag har jag bestämt mig för att det är en bra dag. Har inlett med en timmas paus från bebislivet genom att gå på fotvård. 45 minuters härlighet för fötterna och tillika 45 minuters ohämmat gottande i HÄNT Extra. Utan avbrott.

För någon månad sedan fick jag en så strålande idé. Kom att tänka på en babyprodukt av bokkaraktär som ännu inte sett dagens ljus. Och idag ska jag och Livia träffa en förläggare och prata om just detta. Vi får se vad det resulterar i. Kanske något som ni snart kan köpa i en affär nära er. Eller inte. Men vi kommer i alla fall ha en trevlig lunchstund med S, förläggaren som jag känner från förr.

Idag är himlen faktiskt blå. Det kan till och med jag se med mina sömngrusiga ögon.

:-)

1 kommentar:

Yogamamma sa...

Waw - vad spännande! Då har vi något mer att prata om på onsdag. Lycka till!