måndag, mars 31, 2008

Jag saknar er!

Vet inte om ni saknar nya inlägg från mig, men jag saknar dem i alla fall - och er, min kära läsare! Jag håller på att skola in Lyckokycklingen på dagis och övriga tiden låter hon mig inte sitta själv vid datorn en sekund. Just nu sover hon. Så jag har stressbetalat räkningar och ska snart springa ut och leta upp/köpa 21 roliga och skämtsamma presenter i 30-kronorsklassen - sedan hem igen och slå in dem (vi klassföräldrar ordnar Första april-fest för Virvelvindens klass i morgon).

Om 10 dagar ungefär bör kycklingen ha rättat sig i dagisledet och jag skall då tillbringa mina dagar som följer:
- förmiddag: i arbetsrummet: antingen vid staffliet eller vid skrivbordet: bloggandes eller skrivandes på Boken.
- luncher: roliga barnfria luncher med spännande vänner. Anmäl gärna intresse i kommentarsfältet
- eftermiddagar: varannan dag svettandes på Sturebadet, varannan i arbetsrummet.

Ses snart! Vårsolskram!

10 kommentarer:

Anonym sa...

En så läcker östermalmstant kan jag inte säga nej till - jag kommer inte låta en vecka gå utan att få tillfälle till en mysig lunchdate...
Mums!

Saltistjejen sa...

Å tycker dina kommande vardagsdagar låter alledeles i min smak. Hade mer än gärna lunchat med dig också! Men det är liiite väl långt tyvärr....

Hoppas dock det går bra med inskolningen och med klassfesten också!
Och visst saknar jag dig!!!!!! Alltid lika skoj att läsa dina inlägg! Så jag hoppas det blir fler så småningom!
kram!

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

Anonym: Hej Jippi! Givetvis står du först i tur på mitt lunchprogram! :-*

Saltis: Det går faktiskt direktflyg från NYC - så EN liten lunchdate tycker jag nog ... :-)

Yogamamma sa...

Och jag anmäler intresse om den där veggolunchen på Rappnes, Ulrikdal :)
Kram och hej

Borsökna Östergård sa...

Hallå där! Törs du tacka ja till lunch med anonym?! Jag ser fram emot att luncha an mass. Börjar gärna på Rappnes med yogamamman och dig...Och så vernissage med kungen! ;-)

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

Yogamamma & Fru Fontän: Rappnes ASAP!!!

"Anonym" luchdate är nog inte så anonym om jag inte är helt ute och cyklar :-)

Anonym sa...

Ditt "kontor" ligger farligt nära mitt så räkna med att jag kommer kräva lunchsällskap!

Vi saknar er massor.

Anonym sa...

ambitiöst 1 aprilskämtsprojekt!!!

annars skulle jag gärna luncha med dig, har lite dåligt med Sthlmsresor på vardagar utan lunchdate dock....

sköt om dig!

Anonym sa...

Snacka om lunchrusning! Kan man som manlig (nåja) bekant också få boka en lunch? Jag jobbar ju faktiskt på Öfvre. Jag ber min sekreterare boka en tid. M.EHR.

Anonym sa...

Amen hallå jag då!!! Jag jobbar ju alldeles nära, jag vill vara med! Fast det där med veggo... hmm. Tror du man kan få en fet biff om man ber snällt?

Vad spännande med nya dagar med nytt innehåll. Själv går jag numera under titeln "webmaster". ÄNTLIGEN! Jätteroligt, massor att lära sig. Nu ska jag bara byta till ett roligare företag också.

Vill ses SNART! :)