torsdag, februari 14, 2008

The day of Löööve

Idag firar jag mina närmaste kära av flera anledningar:

- Jag gillar att ge bort presenter

- Det är svårt att undvika att märka att det är Alla Hjärtans Dag. Och om alla vet det och man ändå struntar i att uppmärksamma sina älsklingar så är man ju nästan taskig.

- Allt som kan firas ska firas

------------------------------------------------

Man kan göra nästan vad som helst. Här är det verkligen bara tanken som räknas, tycker jag. Det räcker med ett litet kort. En liten blomma. Ett gulligt sms. Ett fint paket. Ett stort lurvigt paket? Tre små ord ...?

------------------------------------------------

Det finns många som säger att "Jag firar aldrig Alla Hjärtans Dag, det är en högtid som handeln drivit fram - jag köper presenter så ofta ändå ..." Fast tänk efter - så många spontanpresenter blir det inte, eller hur. Bäst att passa på.

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

Så - all min löööööööve till dig.
Vi ses snart va? Du har ju inte svarat på mitt och K:s mejl, vi funderar allvarligt på att efterlysa dig.

Saltistjejen sa...

Hehe! Jag köper faktiskt spontanpresenter då och då. Inte ofta, men inte heller alltför sällan...
Fast jag tycker gott man kan göra något extra en dag som denna ändå. :-)

Stor varm kram till dig på Alla Hjärtans Dag!

Jag "länkade" förresten till din blogg i mitt senaste inlägg. Hoppas det var okej? Det var för att jag tog upp din "cravingteori"...