måndag, oktober 29, 2007

Dunkla dagar för Drönarklubben!

Blev det någonsin ljust idag? Jag måste ha missat den sekunden i såna fall. Men jag tycker det är mysigt!

Vi var på utflykt till A, L & C:s mysiga lägenhet i Långbroparken i Älvsjö (rätta mig om jag har fel, A!). Jag är måttligt terränggående, av födsel och ohejdad vana, så jag blev lite blöt på vägen. Men det gör inget! Man torkar ju.

Och medan dunklet blev till mörker satt vi och kurade i arbetsrummet hemma. Gick runt och tände lite lampor. Åt avocado (Livia), drack te (jag). Ingen enda TV-sekund än så länge idag. Duktiga Mamman! Som gillar hösten skarpt. Den är soft.

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

Å det låter supermysigt!!!!! Hm, skulle gärna ha lite mer höstmys själv. Men här är det ju inte lika mörkt som i Sverige. Och jag har just nu sjukt mycket jobb så det känns som om jag knappt kommer kunna ha någon ledig stund fram tills jag åker hem till Sverige. Fast det är förtås bara 1,5 månad kvar såklart...! :-)