tisdag, oktober 23, 2007

Mitt spännande Hollywoodliv

Haha - jag har nog sett för många action- och terroristspäckade filmer på sistone ... Gick och plockade upp posten i tamburen och hittade ett mycket mystiskt paket. Lite knöligt och med Hong Kong-frimärken. Ingen tydbar avsändare. En bomb! tänkte jag. Eller mjältbrand! Varför just till mig?

När jag vidtagit försiktighetsåtgärden att sätta ner babyn på golvet först, öppnade jag och fann till min stora förvåning: min högst beställda vara från eBay - min lattehållare!


(För er som inte vet vad det är: en drickahållare till barnvagnen.)

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Hehe! Du har iallafall förmåga att göra vardagen lite mer spännande!
Coolt med en lattehållare förresten. Är den till att fästa på vagnen eller??

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

Jajamänsan, Saltis! Den sitter på styret och är ihopfällbar så att den blir som en liten puck bara. Mycket fiffig! Och snyggare än de superfula vita som är de enda som finns att köpa här hemma. Kanske en importidé!?