torsdag, november 15, 2007

Help!

Jag saknar bloggen och er mina kära besökare men just för tillfället är jag förhindrad att blogga. En terrorist (364 dagar gammal) har tagit min dator i besittning på det sättet att så fort jag närmar mig den så måste hon vara med och trycka på knapparna. Annars FLYGLARM. Hon verkar ha slutat sova dagtid (i alla fall sover hon inte längre tid än det tar för mig att gå på toaletten). Jag skriver detta i hemlighet (hon leker tillfälligt med en barnleksak). Känns som ett gisslandrama.

Tillbaks i verksamhet a s a p. I värsta fall får jag blogga på toa.

4 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Ojoj! Låter som ett hektiskt liv!!! Att hålla reda på en internetterrorist kan inte vara lätt... ;-)
Hoppas såklart att du akn blogga vidare om så på toaletten....!

Anonym sa...

Åh nej, du får inte sluta blogga. Jag är hocked. Det är dagens höjdpunkt när man upptäcker ett nytt inlägg från dej. Känn ingen press (öh?!), men VAD ska du göra??!! Det här är inte bra...

Yogamamma sa...

haha, det där känner jag alltför väl igen. Flyglarm är verkligen det rätta ordet.
Men våra små fröknar får nog ge sig till tåls en liiiiiiiten stund varje dag så att deras mammor kan blogga, lite lite....i smyg.

Anonym sa...

Så du menar att du får vara i fred på toaletten? Ack, du bortskämda kvinna. ;-)