onsdag, november 28, 2007

Årets tillkännagivande

Egentligen tycker jag det är helcorny med vuxna som skriver önskelistor, men i mitt allmänna självrannsakningstillstånd insåg jag att jag faktiskt går och längtar efter vissa saker. Här är min önskelista inför julen:

  1. Armband se Brommabos handled
  2. Tidningsprenumeration
  3. Sjal Missoni. Eller väska, eller strumpbyxor. Eller i princip vad som helst ur accessoarkollektionen höst/vinter 07.
  4. Päls – vit eller nougatbrun. Kort.
  5. En snygg korsett. J vet vilket material och vilken färg.

Jag hyser inte mycket hopp om att bli bönhörd på alla punkter - men det var kul att skriva listan. Lite drömskt sådär.

3 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Hehe, jag tillhör också de där tråkmånsarna som kanske tycker att det känns lite underligt att man om vuxen handlar julklappr till en massa andra vuxna med full lön... Lite som att byta pengar med varandra.... Jag uppskattar egentlgien presenter i vardagen mer. De där trista tisdagarna när man itne alls förväntar sig något. Jul kan ju lätt bli lite "tvångsartart" och stressfullt.

Men visst, OM man nu ska köpa julklappar (vilket man ju ändå alltid råkar måsta göra) så gillar jag önskelistor. Då har man åtminstone någon chans att ge och få något som "make sense". :-)

Lycka till med dina önskningar!!!
Hoho....

Lisa sa...

Vilken jättefin bild på tomten och din dotter. Hälsn. majamyra som hittade hit via bröllopstorget.

Märta Stewart/ Min stora lilla värld sa...

Hej Saltis!
Och hej Lisa/Majamyra, välkommen hit. Fast det är INTE en bild på min dotter (hon är bara ett år) utan två helt okända julfirare :-)