torsdag, maj 15, 2008

Dagens shoppingrunda

... eller snarare veckans ... gick till Sonybutiken på Regeringsgatan. I fyra år har jag dragits med en dator som var wacko från början. Nu har den fått sin efterträdare. A little bit in löööve. Fast egentligen borde jag vänta med att säga det tills jag packat upp den. Förra datorn bjöd på lite överraskningar under det momentet ... Med på köpet fick man en 8 megapixlars CyberShot-kamera. Jaha? Bara sådär? Tack!

Lite shoppinghög vinglade jag av misstag in på Sandkorn på Mäster Samuelsgatan. Kom ut med Body Scrub och ljuvligt Body Butter. = Tips alla män inför Mors dag - NÄSTA SÖNDAG. Så gott som hon doftar efter en rundsmörjning så blir det ju lite som att ni köper en present åt er själva. Också ett tips till de Mammor som eventuellt blir bortglömda på Mors dag ...

3 kommentarer:

Yogamamma sa...

åh vad härligt med en sån shoppingrunda. Och vad härligt med en uppdaterad blogg. Jag har varit uttråkad hela eftermiddagen och bara väntat på att någon trevlig uppdatering skulle ske i min rss-läsare. Och så blev det du. Lovely.
Synd att du inte kan följa med till Rappnes på måndag, hade varit skoj att ses!
Kram

Anonym sa...

Uttryck dig med stil
Blazing Red – Vågad, energisk, sexig

Kände du samhörighet med just den datormodellen???

Saltistjejen sa...

Å här har det redan varit Mothers Day... :-)
Härligt med ny dator! Ser fram emot nya blogginlägg och trådinlägg från den! Hur går det med Nenne förresten? Har du lyckats övertala henne?!