onsdag, maj 07, 2008

Lassie anfaller?

Kusinen kom ut ur hissen och vi gick in i dimman. Hela långa helgen har vi varit sjuka i omgångar. Magsjuka, feber, ont överallt. Sovit som murmeldjur så fort tillfälle givits. USCH. Men nu har det ljusnat. Livia åter på dagis. J på jobbet. Jag utsläppt på grönbete.

Vet inte om jag hallucinerat de senaste dagarna men jag har sett osedvanligt många kändisar. I söndags parkerade sig Brolle Jr med fotsid leopardklänningsflickvän brevid oss på en uteservering. Tyvärr valde Livia (vi trodde att hon var frisk då!) att i den stunden kräkas ner hela vagnen så jag tror inte deras aptit blev något vidare. Igår såg jag Eric Gadd smyga runt i haremsbyxor vid hörnet Kardellgatan/Sturegatan och Fares Fares stegade myndigt förbi min port. Om jag vore förföljelsemaniskt lagd så skulle jag kunna se ett konspiratoriskt mönster. Men jag är bara glad att ha blivit frisk. Nu ska jag ut på stan. Blir jag skuggad av Izabella Scorupco elller approcherad av Clint Eastwood så lovar jag att höra av mig.

Förvrigt så kan jag inte låta bli att undra hur Brolle Jr ser ut när det regnar.

3 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Take it easy out there...

Saltistjejen sa...

Skönt att höra att du är på bättringsvägen. Att ni alla är det. Ta det lugnt och sköt om dig!
Jag tror förresten att Brolle jr inte går ut när det regnar??!?!?! Eller så har han ett superparaply?! ;-)
Kram!

Borsökna Östergård sa...

...sa du att de sett Fares Fares! Mmmmmm