fredag, maj 23, 2008

*Vinnartrudelutt*

I den rafflande tävlingen har nu korats en segrare. Först att svara (snabb som en iller) & inte desto minde helt rätt var ... Livet mitt i livet. Om hon har tid med mig under sitt huvudstadsbesök nästa fredag så bjuder jag på fin-fika som vinst. Det ska bli så kul att äntligen få träffa min cybersyster!

Hedersomnämnande: Det mest innovativa svaret kom från en spännande bloggdebutant. Hon ansåg att alla bildtexter hörde till bild A. Det var kul! Som hederpris får hon en snabblänk i min blogg - här nere till höger! Happiness is complete.

3 kommentarer:

Borsökna Östergård sa...

Jag ber att få gratulera. *sur röst*

Unknown sa...

Taaaack, Ankie Fontän ;-)

Klart att jag har tid. Säg var och när bara, så infinner jag mig!

Nu känner jag mig yster. Vilken trevlig avslutning på arbetsveckan!

Uttrycksrum sa...

Tack så mycket för hedersomnämnandet! Stolt över mitt pris! kram