tisdag, april 22, 2008

Jag antar utmaningen från fru Fontän

  • TRE namn jag går under: Mamma, Anna & Älskling
  • TRE saker som skrämmer mig: Oregerliga fyllegubbar. Att tänka på att det kan hända barnen & min man något ont. Att livets enda säkra faktum är döden (det skrämmer mig inte direkt - men gör mig sorgsen).
  • TRE saker jag har på mig: jeans, örhängen (alltid), behå,
  • TRE sanningar: Jag är väldigt nöjd med min förmåga att hitta rätt ord i olika sammanhang. Jag bryr mig inte särskilt mycket om vad folk tycker om mig (fast jag blir ju glad när människor jag tycker om gillar mig tillbaka!). Operationen jag ska genomföra handlar om att ta bort onda åderbråck.
  • TRE saker jag verkligen vill ha: En fortsatt kärleksfull relation. Välmående barn. Professionellt erkännande av något slag.

Jag sänder utmaningen vidare till: Livet mitt i livet & Saltistjejen

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Okej!!! Jag kommer anta denna utmaning! Var så säker!! :-)
Men hinner inte riktigt nu , men det kommer jag lovar!!!! Hav tålamod! :-)

Jättekul att läsa om dina sanningar! Och nu fick man ju veta vad operationen var också. Hoppas den går bra!
Kram!

Anonym sa...

Livet mitt i livet antar utmaningen, men det blir nog nästa vecka.

Kram kram