onsdag, april 23, 2008

Tävlingen avgjord!

Vad-ska-jag-göra-när-jag-blir-stor-tävlingen är nu avgjord. Jag har i princip bestämt mig och den som först kom in med den rätta lösningen var: A i Långbroparken (truddeluddilutt = fanfar)!

(Hennes motivering:
Du ska självklart satsa ett halvår på dina projekt! Ge det en chans helt enkelt. Måla, skriv och var kreativ. Antagligen lyckas du och då är det bara att fortsätta. Skulle det mot förmodan inte funka kan du ju hoppa på något annat sen. VÅGA SATSA!)


Ja! Snart är det dags för kreativitetskanonen att brisera. Men för att illustrera min genomgripande förvirring, alla kloka ord till trots, så kan jag berätta att jag för 5 minuter sedan skickade in ansökan om ett 50%-jobb som copywriter ...

A i Långbroparken: Vinnarlunch vid tillfälle? Kanske i Humleparken? Eller i krokarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för copy-jobbet! Jag tror att du skulle trivas utmärkt på en bra reklambyrå. Och att du skulle leverera. Du är för övrigt en väldigt social typ och därför tror jag att du skulle kunna få tråkigt hemma själv med dina projekt. (Mitt problem nu är att jag efter tidigare inlägg inte bara kan vara snäll, så därför:) Byt ut bilden från kliniken! M.EHR.

Borsökna Östergård sa...

Retfullhet ska komma av lust. Inte krav M.EHR....Jag håller tummarna för jobbet. Intervju?